Gå direkt till textinnehållet

Sommartorsdag 25/6: Vernissage – Iakttagelser av människor och natur

Utsnitt från en akvarell med ett snötäckt fjäll med solglimt ovanför. Till höger svävar en örn

Konstföreningens årliga sommarutställning bjuder på skulpturer och akvareller av konstnären Lars-Lennart Stenberg.

Nu bjuder Arjeplogs konstförening i samarbete med Silvermuseet in till vernissage med mingel och tilltugg. Konstnären finns på plats under vernissagen.

Vad: Vernissage
När: Torsdag 25/6 kl. 18.00
Var: Västan, Silvermuseet

Jag vill se hela sommarprogrammet.