Sommartorsdag 25/6: Vernissage – Iakttagelser av människor och natur
Aktuellt
Konstföreningens årliga sommarutställning bjuder på skulpturer och akvareller av konstnären Lars-Lennart Stenberg.
Nu bjuder Arjeplogs konstförening i samarbete med Silvermuseet in till vernissage med mingel och tilltugg. Konstnären finns på plats under vernissagen.
Vad: Vernissage
När: Torsdag 25/6 kl. 18.00
Var: Västan, Silvermuseet










